کارآفر

KARAFAR
کارآفر
وبلاگ کارآفر با کارآفرینی نوین در خدمت شماست
کلمات کلیدی

پاورپوینت ELECTROMYOGRAPHY الکترومیوگرافی.

پرسشنامه ابراز وجود (گمبریل و ریچی

1975).

پاورپوینت حسابداری بودجه ای.

پاورپوینت انواع اختلالات خلقی و شخصیتی

پاورپوینت تحلیل مدرسه Burntwood بریتانیا

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری CBT برای اختلالات جنسی

کودک آزاری و ...)

(قربانیان تجاوز جنسی

پاورپوینت بررسی حسابداری صنعتی..

نمونه سوالات امتحانی تشریحی پایان ترم ساختمان 1 با پاسخنامه تشریحی .

طراحی سایت پخش زنده با php .

مبانی نظری و پیشینه تحقیق هیجان خواهی (فصل دوم).

کد متلب مدلسازی کالکتور خورشیدی.

طراحی مجموعه گردشگری با استفاده از الگوی معماری گرگان .

راهنمای فارسی اینورتر اشنایدر ATV71 ( اینورتر درایو اشنایدر)

پکیج گزارشات و آزمایشات روانشناسی تجربی (36 آزمایش) .

نمونه سوالات بیمه مرکزی آزمون بیمه های زندگی .

ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند.

پاورپوینت مشکلات جنسی (طبقه بندی

علت شناسی

سنجش و درمان).

پاورپوینت کتاب زراعت عمومی تالیف کمال سادات اسمعیلان .

کد متلب حل دستگاه معادلات دیفرانسیل معمولی کوپل شده (ODE)

تالیف ریچارد ال دفت ترجمه پارساییان و اعرابی

جزوه آموزشی سیم و کابل (آشنائی و طراحی بصورت کاملا تصویری )

تحقیق با موضوع XML چیست و چرا دارای اهمیت فراوان است؟ (بخش اول) .

طراحی کابلهای ابزار دقیق و ساختار آن مطابق با استاندارد EN 50288 .

پاورپوینت تحلیل طراحی باغ‌ موزه گیاهان دارویی کرج.

پاورپوینت بررسی مقدمه ای بر داده کاوی و اکتشاف دانش.

پنجشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۸، ۰۸:۳۴ ب.ظ

پاورپوینت مدیریت محصول در بازاریابی ورزشی

پاورپوینت مدیریت محصول در بازاریابی ورزشی

دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت محصول در بازاریابی ورزشی، در قالب ppt و در 27 اسلاید، قابل ویرایش، شامل موضع یابی، موضع وجایگاه محصول، توسعه استراتژیهای موضع یابی محصول، درک موضع محصول، اعلام موضع محصول، اجرای طرح موضع محصول، مدیریت آمیخته محصول، محصول جدید، روش های به دست آوردن محصول جدید، عوامل عدم موفقیت توسعه محصولات جدید، مراحل اصلی ایجاد و

دانلود پاورپوینت مدیریت محصول در بازاریابی ورزشی


دانلود پاورپوینت مدیریت محصول در بازاریابی ورزشی
پاورپوینت مدیریت محصول در بازاریابی ورزشی
موضع یابی  
موضع و جایگاه محصول
توسعه استراتژیهای موضع یابی محصول
درک موضع محصول
اعلام موضع محصول
اجرای طرح موضع محصول
مدیریت آمیخته محصول
محصول جدید
روش های به دست آوردن محصول جدید
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1514 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 27

دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت محصول در بازاریابی ورزشی، در قالب ppt و در 27 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

موضع یابی  

موضع وجایگاه محصول

توسعه استراتژیهای موضع یابی محصول

درک موضع محصول

اعلام موضع محصول

اجرای طرح موضع محصول

مدیریت آمیخته محصول

محصول جدید

روش های به دست آوردن محصول جدید

عوامل عدم موفقیت توسعه محصولات جدید

مراحل اصلی ایجاد و عرضه محصولات جدید

تعداد ایده ها٬ از ایده زایی تا تجارتی کردن

مهمترین منابع تامین ایده های جدید

شیوه رتبه بندی ایده محصول

توسعه استراتژی بازاریابی

بررسی تجاری

توسعه محصول

آزمایش بازار

تجاری کردن

منحنی عمر محصول

منحنی عمر مصرف کنندگان

استراتژی های مارک گذاری

 

قسمتی از متن:

موضع و جایگاه محصول: عبارت است از نحوه ادراک مصرف کنندگان از آن محصول در مقایسه با ادراک آنها از محصولات رقیب. موضع یابی محصول با توجه به نیازها و خواسته های مصرف کنندگان در بازار هدف شکل می گیرد.

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " مدیریت محصول در بازاریابی ورزشی" می باشد که در حجم 27 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی رشته های تربیت بدنی و علوم ورزشی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

دانلود پاورپوینت مدیریت محصول در بازاریابی ورزشی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۰۶
مهدی کاشفی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی