کارآفر

KARAFAR
کارآفر
وبلاگ کارآفر با کارآفرینی نوین در خدمت شماست
کلمات کلیدی

پاورپوینت ELECTROMYOGRAPHY الکترومیوگرافی.

پرسشنامه ابراز وجود (گمبریل و ریچی

1975).

پاورپوینت حسابداری بودجه ای.

پاورپوینت انواع اختلالات خلقی و شخصیتی

پاورپوینت تحلیل مدرسه Burntwood بریتانیا

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری CBT برای اختلالات جنسی

کودک آزاری و ...)

(قربانیان تجاوز جنسی

پاورپوینت بررسی حسابداری صنعتی..

نمونه سوالات امتحانی تشریحی پایان ترم ساختمان 1 با پاسخنامه تشریحی .

طراحی سایت پخش زنده با php .

مبانی نظری و پیشینه تحقیق هیجان خواهی (فصل دوم).

کد متلب مدلسازی کالکتور خورشیدی.

طراحی مجموعه گردشگری با استفاده از الگوی معماری گرگان .

راهنمای فارسی اینورتر اشنایدر ATV71 ( اینورتر درایو اشنایدر)

پکیج گزارشات و آزمایشات روانشناسی تجربی (36 آزمایش) .

نمونه سوالات بیمه مرکزی آزمون بیمه های زندگی .

ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند.

پاورپوینت مشکلات جنسی (طبقه بندی

علت شناسی

سنجش و درمان).

پاورپوینت کتاب زراعت عمومی تالیف کمال سادات اسمعیلان .

کد متلب حل دستگاه معادلات دیفرانسیل معمولی کوپل شده (ODE)

تالیف ریچارد ال دفت ترجمه پارساییان و اعرابی

جزوه آموزشی سیم و کابل (آشنائی و طراحی بصورت کاملا تصویری )

تحقیق با موضوع XML چیست و چرا دارای اهمیت فراوان است؟ (بخش اول) .

طراحی کابلهای ابزار دقیق و ساختار آن مطابق با استاندارد EN 50288 .

پاورپوینت تحلیل طراحی باغ‌ موزه گیاهان دارویی کرج.

پاورپوینت بررسی مقدمه ای بر داده کاوی و اکتشاف دانش.


بررسی نقش سبک بدبینانه در پیش بینی اضطراب امتحان و رضایت از زندگی دانش آموزان دوره راهنمایی

بررسی نقش سبک بدبینانه در پیش بینی اضطراب امتحان و رضایت از زندگی دانش آموزان دوره راهنمایی

فرمت فایل : doc

حجم : 497

صفحات : 103

گروه : روانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات محصول :

تحقیق و پژوهش کارشناسی ارشد

(رشته روان شناسی عمومی)

بررسی نقش سبک بدبینانه در پیش بینی اضطراب امتحان و رضایت از زندگی دانش آموزان دوره راهنمایی

 

*ضمیمه فایل پاورپوینت بررسی نقش سبک بدبینانه در پیش بینی اضطراب امتحان و رضایت از زندگی دانش آموزان دوره راهنمایی

چکیده:

:هدف این مطالعه بررسی نقش سبک بدبینانه در پیش بینی اضطراب امتحان و رضایت از زندگی دانش آموزان دوره راهنمایی اردبیل می باشد.پژوهش حاضر توصیفی همبستگی می باشد. جامعه آماری تحقیق حاضر را کلیه دانش آموزان دختر دوره راهنمایی شهر اردبیل در سال تحصیلی 92-91  تشکیل می دهند که تعداد آنها برابر 2000 نفر می باشد و نمونه آماری نیز شامل  380 دانش آموز می باشد که به روش تصادفی ساده انتخاب شدند و پرسشنامه های اضطراب امتحان  اسپیل‌برگر(1980)،  مقیاس چندبعدی رضایت از زندگی دانش آموزان (MSLSS) و پرسشنامه سبک اسناد سیلگمن را تکمیل نمودند. برای تحلیل فرضیات از ضرایب همبستگی پیرسون و رگرسیون چند متغیره استفاده شده است.نتایج تحقیق نشان داد که بین سبک بدبینانه با اضطراب امتحان دانش آموزان رابطه مثبت معناداری وجود دارد. همچنین ضریب همبستگی بین دو متغیر نیز برابر 27/0 است.همچنین نتایج نشان داد که بین سبک بدبینانه با نگرانی و هیجان پذیری رابطه مثبت معنی داری وجود دارد. ضریب همبستگی بین سبک بدبینانه با نگرانی برابر 31/0 و سبک بدبینانه با هیجان پذیری برابر 24/0 است.همچنین بین سبک بدبینانه با رضایت از زندگی دانش آموزان رابطه منفی معناداری وجود دارد. همچنین ضریب همبستگی بین دو متغیر نیز برابر 15/0 است.همچنین نتایج نشان داد که بین سبک بدبینانه با رضایت از خانواده، دوستان و رضایت از خود رابطه منفی معنی داری وجود دارد و ضریب همبستگی بین سبک بدبینانه با رضایت از خانواده برابر 24/0،سبک بدبینانه با رضایت از دوستان  برابر 23/0 و سبک بدبینانه با رضایت از خود برابر 12/0 است.با توجه به نتایج بدست آمده از تحقیق در کل می توان گفت که سبک بدبینانه با اضطراب امتحان و رضایت از زندگی دانش آموزان رابطه مثبت معناداری وجود دارد و سبک بدبینانه اضطراب امتحان و رضایت از زندگی دانش آموزان را پیش بینی می کند.

واژه های کلیدی: سبک بدبینانه، اضطراب امتحان، رضایت از زندگی، دانش آموزان

  

فهرست مطالب

صفحه

عناوین

و

چکیده

 

فصل اول: کلیات تحقیق

2

1-1- مقدمه

3

1-2- بیان مساله

6

1-3- اهمیت و ضرورت پژوهش

7

1-4- اهداف تحقیق

8

1-5- فرضیه ها

8

1-6- سوالات تحقیق

8

1-6- تعریف متغیرها

 

فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق

11

2-1- مقدمه

11

2-2- رضایت از زندگی

26

2-3- اضطراب

41

2-4- بدبینی

53

2-5- پیشینه تجربی پژوهش 

53

2-5-1- پیشینه داخلی

55

2-5-2- پیشینه خارجی

 

فصل سوم: روش شناسی

60

3-1- روش پژوهش

60

3-2- جامعه آماری

60

3-3- نمونه آماری و روش نمونه گیری

60

3-4- روش گردآوری اطلاعات

61

3-5- ابزار گردآوری اطلاعات

63

3-8- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات

 

فصل چهارم: یافته های تحقیق

65

4-1- ویژگی های جمعیت شناختی

66

4-2- آمار توصیفی

68

4-3- آمار استنباطی

72

4-4- یافته های جانبی

 

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

75

5-1- نتیجه گیری

79

5-2- محدودیت های پژوهش

79

5-3- پیشنهادات

81

فهرست منابع

92

ضمائم

Abstract

The purpose of this study was analysis the pessimistic style role in predict test anxiety and life satisfactory in middle school and high school student.present study isdescriptive correlation.The research population is consist ofall middle school students of ARDEBIL city at 2012-2013 academic year.That  the whole number is equal to 2,000 and the sample included 380 students who were selected randomly,Spielberger'stest anxiety questionnaire,satisfactionmultidimensional measure of life of students (MSLSS)andattribution style questionnaire of Sylgmn was completed. For analyzing assumptions Pearson correlation coefficients andmultivariate regression analysis were used. The results showed a significant positive relationship between students' pessimistic style andstudents'test anxiety.and also the  correlation coefficient between the two variables is equal to 27/0.  And also concerned that there is  significant negative correlation between pessimistic style with and satisfactory from family,friends and self- satisfactory and correlation coefficient between pessimistic style and satisfactory from family concerns 31/0 and self- satisfactory with affectivity is equals with 0.24.

Thecynicalstyleisnegatively correlatedwithlife satisfactionof students. Thecorrelation coefficientbetweenthetwo variables isequal to15/0.Theresultsshowed that, and find out that there is a significant negative relationshipthecynicalstylewith the consentof thefamily, theirfriends.The correlation coefficient between and pessimismstyle, with the consent of the familyis  24/0, cynical style, with and cynical style of consent to 12/0.According to the results of the research can be said that in whole we can say that there is positive relationship between students' pessimistic style and student satisfactory from family.And predict that cynical style of anxiety and life satisfaction of students.

Keywords:pessimism style,test anxiety,satisfactory from life, students

قیمت محصول : 35000 تومان

دانلود
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۷
مهدی کاشفی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی